úterý 26. května 2015

Kreativita Hobby 2015

V sobotu jsme byly na výstavě Kreativita Hobby 2015 v Holešovicích...nevzpomínám si přesně, jestli jsme tam byly naposledy v roce 2012 nebo 2013, ale celkový letošní dojem mám rozporuplný. Vystavovatelů bylo dle mého názoru pomálu, těšila jsem se na více patchworku, Davonu a třeba FlexTex a nic... Jako super pro návštěvníka jsem tedy viděla to, že podle mě tam bylo i docela málo lidí jako spolunávštěvníků. Na druhou stranu je mi jasné, že i to se může projevit negativně do dalších let, taky bych jako vystavovatel necpala peníze do výstavy s malou účastí. Ale zpět k naší návštěvě...díky nižší návštěvnosti bylo místa dost jak u stánků tak u workshopů, ale letos jsme si nic nevytvořily, nějak nebylo vyzkoušet co už neznáme...Co ale jednoznačně stojí za to, je vidět na vlastní oči hodně věciček, nad kterými slintáme jen u monitoru: raznice na Big Shot, razítka a inkousty u Nemravka.cz, washi pásky od washipasky.cz, scrapové papíry a sady na ProjectLife, které Terka zdatně využívá pro své diářové projekty apod. opět od Nemravky, komponenty na šperky a korálkování od quitko-hobby.cz a co teda hodně potěšilo mě, byla firma scrapyard.cz, která měla opravdu široký výběr firmy Heyda, kterou mám moc ráda díky kvalitě za rozumnou cenu:-)





Žádné komentáře:

Okomentovat