neděle 7. června 2015

Ovesné sušenky slazené sirupem z agáve

Další z receptů pro ty, kteří hledají nějaké alternativní sladkosti...bez cukru, bílé mouky...jen tuk mi odpusťte, já prostě máslo nenahrazuji. Rostlinné tuky nějak nemusím, vadí mi směsi s palmovým tukem, kterému se snažím vyvarovat, i kdyby byl v kvalitě bio...

Sušenky jsou 100% mým receptem a budu ráda, když je zkusíte a dáte vědět, jak jste dopadli:-)

3 hrnky jemných ovesných vloček si umelte na masovém strojku
250g másla pokojové teploty
1/2 hrnku sirupu z agáve
100g směsi semínek namočených v 1/4 litru vody - použila jsem směs s názvem Snídaně Inků, což je směs zlatého a hnědého lnu, sezamu a chia semínek - namáčela jsem cca 2hodiny

Všechny výše uvedené přísady jsem dala do robotu a hákovým nástavcem zpracovala na těsto, které odpočívalo v lednici do druhého dne...

Pak už jsem jen s pomocí celozrnné mouky tvarovala kuličky, které jsem na plechu rozmáčkla a teď se pečou při 190 stupních cca 16 minut.




71% čokoládu jsem si rozpustila ve vodní lázni a spodní stranu sušenek jsem potřela. Ono totiž množství sirupu bylo docela málo a čokoláda tu správnou sladkost "vyladila"....kdybyste nepotírali čokoškou, raději zvyšte množství sirupu, aby byly sušenky sladší.

Žádné komentáře:

Okomentovat