úterý 20. prosince 2016

Předvánoční, adventní

Vánočně hraju už týden i v práci, na cukroví došlo až tenhle víkend...klasika-loupu mandle a hledám je po kuchyni, na zahradě mrazem potažená zmuchlaná solární plachta na bazén, fík jsem letos nezazimovala...prostě jsem doufala, že léto bude dýl...

Vánočka mi opět praskla, na úklid se nějak nedostalo, snad to Ježíšek nepozná. Měla jsem pocit, že velký děti mě už nepřekvapí, ale dostalo mě, že mi o půl hlavy větší dítě vybírá formičky dinosaura, motorky a žraloka, že tyhle musí být...(neplést si to prosím s tím,že pomáhal-pouze procházel kuchyní)

Slečna mě letos odrovnala tím, že Vánoce prý pro ni začínají, když na D1 jakási firma rozsvítí vánoční přání...takže to už taky svítí a dinosauři, motorky i žraloci se pečou...takže začaly Vánoce!!!



motorky, dinosaři a žraloci



kdo uhádne, kde to je:-))


první adventní měla i naše Mia


vánočně naladěná Vídeň


adventní koncert nesměl chybět

Žádné komentáře:

Okomentovat